"Preotul e tot om, dintre oameni. Vă mai mângâie, vă mai mustră, însă voi nu trebuie să vă supărați.Primiți, deci, pe preoți!
Căutați-i nu numai când vă merge rău în casă! Dacă vreți să nu aveți păcate multe și să nu ziceți mult, cât mai des să vă spovediți."
(Pr. Ioanichie Bălan)
)

Postare prezentată

Biserica noastră în haină de sărbătoare

sâmbătă, 17 august 2019

Când Tu-mi pluteşti pe-a mele valuri


Când Tu-mi pluteşti pe-a mele valuri, din mal în mal se face Cale,
lumina valurilor mele sărută umbra tălpii Tale.

Când Tu-mi cobori Iisuse, tot Cerul este-al meu,
lumina Feţei Tale mă mângâie mereu.

Când Tu-mi călătoreşti pe-ntinsul pustiu al ţarinilor mele,
tot praful meu sărută urma şi talpa Ta călcând pe ele.


Când Tu-mi cobori pe liniştirea cuvintelor Scripturii Sfinte,
m-apropii şi-Ţi sărut cu lacrimi umblarea Ta printre cuvinte.

Când Tu-mi pui jugul Tău pe umeri şi-mi faci pe Cruce loc şi mie,
şi-mi dai o parte din ocară - eu le sărut cu bucurie!

Când stau plecat cu norii serii în rugăciunea lor spre Soare,
de sărutarea Feţei Tale mi-s buzele strălucitoare.

Ce-ar mai putea fi-atunci pe lume o slavă-asemeni pentru mine
ca sărutarea-mpărtăşirii nemaidesprinsă-n veci de Tine?

Traian Dorz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dorim ca acest blog să fie un spaţiu al discuţiilor civilizate, al comentariilor de bun simţ. Nerespectarea acestei minime rugăminţi va duce la ştergerea comentariilor, fără avertisment şi fără explicaţii. Vă mulţumim anticipat!