"Preotul e tot om, dintre oameni. Vă mai mângâie, vă mai mustră, însă voi nu trebuie să vă supărați.Primiți, deci, pe preoți!
Căutați-i nu numai când vă merge rău în casă! Dacă vreți să nu aveți păcate multe și să nu ziceți mult, cât mai des să vă spovediți."
(Pr. Ioanichie Bălan)
)

Postare prezentată

Biserica noastră în haină de sărbătoare

sâmbătă, 11 iunie 2022

11 Iunie - Sfatul Sfinților Părinți


 Părintele Simeon Zaharia, unul dintre cei mai bătrâni duhovnici ai Mănăstirii Sihăstria (are peste 90 de ani), care s-a retras la liniște de câțiva ani buni (Schitul Poiana lui Ioan)

" Măi creștini, rugați-vă! Că or să vie mari necazuri pe oameni. Oamenii nu se mai roagă Lui DUMNEZEU. O să vedeți dumneavoastră, cuvintele mele nu sunt mincinoase. Nu scăpăm, nu scăpăm ușor, căci cu DUMNEZEU nu ne jucăm. Doar n-o să trăiți cât munții. Da, acuma sunteți tineri, sunteți… Dar să vedeți când veți ajunge bătrâni! Dacă veți mai ajunge bătrâni… Moartea nu-i jucărie. Părăsim lumea asta pentru totdeauna și intrăm într-o lume a veșniciei. [Nu știe ce va face DUMNEZEU cu el]. Dar știu că am să răspund înaintea Lui de faptele și de cuvintele și chiar și de gândurile mele! Nădăjduiesc și eu… da… Nu am siguranță. Dar am nădejde să rămân cu El în veci ! "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dorim ca acest blog să fie un spaţiu al discuţiilor civilizate, al comentariilor de bun simţ. Nerespectarea acestei minime rugăminţi va duce la ştergerea comentariilor, fără avertisment şi fără explicaţii. Vă mulţumim anticipat!