"Preotul e tot om, dintre oameni. Vă mai mângâie, vă mai mustră, însă voi nu trebuie să vă supărați.Primiți, deci, pe preoți!
Căutați-i nu numai când vă merge rău în casă! Dacă vreți să nu aveți păcate multe și să nu ziceți mult, cât mai des să vă spovediți."
(Pr. Ioanichie Bălan)
)

Postare prezentată

Biserica noastră în haină de sărbătoare

miercuri, 24 august 2022

24 August - Sfatul Sfinților Părinți


 Când se întâmplă ceva, o sfadă în casă la voi, ori femeia, ori bărbatul, ori un copil, ŞTII CARE BIRUIEȘTE ? 

Ia să-mi spuneţi ! MÂNCA-V-AR RAIUL ! 

Cel care va zice întâi:
„IARTĂ-MĂ, MAMĂ, CĂ AM GREŞIT ” sau  „IARTĂ-MĂ, BĂRBATE, CĂ AM GREŞIT ” sau 
„IARTĂ-MĂ, FEMEIE ”,  ACELA A BIRUIT PE DRACI !

În măsura în care iartă, e şi el iertat de Dumnezeu.

Nu când ţi-a zice unul  „Iartă-mă”, tu să-i zici: „Du-te de aici, lasă că te ştiu eu cine eşti!”, Că atunci ești mai rău decât toți dracii !!!

Când lui Petru apostolul i se părea că e milostiv, L-a întrebat pe Mântuitorul, Doamne, de câte ori voi ierta pe fratele meu? Până la şapte ori într-o zi? 
Mântuitorul i-a curmat pentru veşnicie părerea asta:  Petre! Nu de şapte ori, ci de şaptezcci de ori câte şapte într-o zi.  ADICĂ ÎNTOTDEAUNA !


Părintele  Cleopa  Ilie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dorim ca acest blog să fie un spaţiu al discuţiilor civilizate, al comentariilor de bun simţ. Nerespectarea acestei minime rugăminţi va duce la ştergerea comentariilor, fără avertisment şi fără explicaţii. Vă mulţumim anticipat!