"Preotul e tot om, dintre oameni. Vă mai mângâie, vă mai mustră, însă voi nu trebuie să vă supărați.Primiți, deci, pe preoți!
Căutați-i nu numai când vă merge rău în casă! Dacă vreți să nu aveți păcate multe și să nu ziceți mult, cât mai des să vă spovediți."
(Pr. Ioanichie Bălan)
)

Postare prezentată

Biserica noastră în haină de sărbătoare

duminică, 12 martie 2023

12 martie - Pilda zilei


Într-o zi, un băiețel de cinci ani a intrat în fugă într-o farmacie și i-a spus farmacistului ...

„Domnule, ia toți banii pe care îi am. Te rog, dă-mi o minune.”

Farmacista, surprins, l-a întrebat ce minune vrea și pentru ce.

Micutul a raspuns: - Doctorul a spus ca mama are nevoie de o minune pentru a se vindeca.

Iată toți banii pe care i-am economisit pentru a cumpăra o bicicletă, dar mai mult îmi iubesc mama și vreau să fie sănătoasă.

Vă rog să mă ajutați. Sunt suficienți acești bani?

Farmacistul, foarte emoționat, a răspuns că nu are acea „minune”.

Apoi a adăugat că numai Iisus, Fiul lui Dumnezeu, are acel remediu special și l-a invitat să meargă la biserică să-l ceară.

Băiatul a alergat ca fulgerul spre biserică. A ajuns în fața crucii lângă altar și în grabă și strigând a spus: Iisuse, dă-mi o minune!

Știu că ești pe cruce, că te doare și poate că nu ai timp pentru mine, dar omul de la farmacie mi-a spus că ai miracolul să-mi vindeci pe mama.

Iată toți banii pe care i-am economisit pentru o bicicletă. Îți dau totul, dar te rog ajută-mă.

Din nefericire, Iisus nu a răspuns niciun cuvânt, așa că băiatul a strigat:

Iisus!

Dacă nu mă ajuți, te pârăsc pe tine la mama ta și îi voi spune că nu vrei să mă ajuți. Haide Isuse, te rog, știu că și tu o iubești pe mama ta așa cum o iubesc eu pe a mea, ajută-mă, dă-mi miracolul de care mama are nevoie.

Promit să mă întorc cât mai repede posibil să te ajut să cobori de pe cruce.

Preotul, care auzise conversația băiatului, s-a apropiat și l-a invitat să vorbească cu glas scăzut cu Isus.

El a explicat că Hristos îl ascultă chiar dacă nu răspunde direct.

Și băiatul a închis ochii și și-a pus mânuțele împreunate și, între lacrimi, cu glas scăzut, a repetat aceeași rugăminte lui Iisus.

Atins de copil, Părintele l-a însoțit acasă.

Pe porțiunea de stradă dinspre biserica de acolo, băiatul i-a explicat preotului cât de mult își iubește mama, i-a spus că ea este tot ce are și că i s-a spus că numai Iisus are minunea care o poate vindeca.

Ajuns acasă, băiatul a fugit în dormitorul mamei sale și a găsit patul gol.

Cu neliniște a ieșit și a văzut-o plecând din bucătărie și băiatul îi spune mamei sale: Mami, te-ai trezit!

Si mama a zis: da fiule, doctorul pe care l-ai chemat a venit sa ma viziteze si m-a vindecat, apropo, mi-a zis sa te salut si m-a rugat sa iti spun ca si el isi iubeste foarte mult mama.

Preotul care a contemplat acea minune cu lacrimi în ochi i-a spus copilului: Iisus a răspuns la ceea ce ai cerut și a ajuns înaintea noastră.

Amintiți-vă că rugăciunea noastră este întotdeauna ascultată de Dumnezeu.


Sursă: Schitul Sfântul Ilie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dorim ca acest blog să fie un spaţiu al discuţiilor civilizate, al comentariilor de bun simţ. Nerespectarea acestei minime rugăminţi va duce la ştergerea comentariilor, fără avertisment şi fără explicaţii. Vă mulţumim anticipat!