"Preotul e tot om, dintre oameni. Vă mai mângâie, vă mai mustră, însă voi nu trebuie să vă supărați.Primiți, deci, pe preoți!
Căutați-i nu numai când vă merge rău în casă! Dacă vreți să nu aveți păcate multe și să nu ziceți mult, cât mai des să vă spovediți."
(Pr. Ioanichie Bălan)
)

Postare prezentată

Biserica noastră în haină de sărbătoare

duminică, 15 septembrie 2024

15 septembrie - Lumina zilnică din Scriptură

 

(In. 19, 17) Şi ducându-Şi crucea, a ieşit la locul ce se cheamă al Căpăţânii, care evreieşte se zice Golgota.
În tine (Avraame) îmi prefigurez planurile (Fac. 22, 15-19),
Într-adevăr, O dreptule, Tu ești simbolul Meu în relief (Fac. 1, 16; 22, 12 și 16).
Vrei să știi ceea ce va fi după tine ca urmare a faptelor tale?
Pentru aceasta te-am pus să vii aici sus, ca sa-ți arăt:
Precum tu n-ai cruțat pe fiul tău pentru mine,
Asemenea nici Eu nu voi cruța pe Fiul Meu pentru toată lumea;
Ci îl voi da ca să fie omorât pentru lume (Rom. 8, 32)…
 
Cum Isaac a purtat pe umerii săi lemnele (pentru foc – n.tr.),
La fel și Fiul Meu Își va purta crucea pe umerii Săi.
Marea ta dragoste ți-a arătat viitorul.
Privește puternicul berbec legat de lemn;
De-ndată ce vei cunoaște de ce este ținut, vei înțelege și taina,
Coarnele îi sunt ținute în legături;
Ele simbolizează mâinile Fiului Meu.
Așază pecetea legământului pe El și eu voi păzi pe fiul tău.
(Sfântul Roman Melodul, Condac despre Avraam și Isaac 41. 22-23, traducere pentru Doxologia.ro de Lucian Filip)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dorim ca acest blog să fie un spaţiu al discuţiilor civilizate, al comentariilor de bun simţ. Nerespectarea acestei minime rugăminţi va duce la ştergerea comentariilor, fără avertisment şi fără explicaţii. Vă mulţumim anticipat!