"Preotul e tot om, dintre oameni. Vă mai mângâie, vă mai mustră, însă voi nu trebuie să vă supărați.Primiți, deci, pe preoți!
Căutați-i nu numai când vă merge rău în casă! Dacă vreți să nu aveți păcate multe și să nu ziceți mult, cât mai des să vă spovediți."
(Pr. Ioanichie Bălan)
)

Postare prezentată

Biserica noastră în haină de sărbătoare

vineri, 12 mai 2023

Cand Iisus de prin Iudeea

1. Cand Iisus de prin Iudeea,
S-a intors in Galilea
  /: Drumul inspre tara Sa,
Prin Samaria trecea :/

2. Prin Sihar cand a trecut
In Samaria S-a oprit
/: Langa drum langa fantana
Pentru un ceas de odihna :/

3. Atunci a venit sa-si ieie
Apa-n vase o femeie
/: Vasul plin cand si l-a scos
Da-mi sa beau i-a zis Hristos :/

4. Ea-l priveste cu mirare
Cum de-mi ceri Tu apa oare?
/: Tu fiind din neam iudeu
Iar samariteanca-s eu :/

5. Femeie de-ai fi stiut
De baut cin’ ti-a cerut
/: Tu I-ai cere, El ti-a da,
Apa vie in inima. :/

6. Fantana-i adanca tare
Nu stiu cum vei fi in stare
/: Apa vie sa-mi dai
Ori mai mari puteri Tu ai :/

7. Decat Iacov cel bogat
Ce fantana a sapat
/: Si din care apa beau
Si-ai lui fii pe cand traiau :/

8. Cine bea din apa Mea
Niciodata n-a-nseta
/: Ea se face-ntr-un izvor
De viata datator :/

9. Doamne-a zis atunci femeia
Da-mi si mie apa-aceea
/: Ca sa nu aleg mereu
Si sa scot de-aici cu greu :/

10. Iar Iisus i-a chemat
Vino cu alt tau barbat
/: N-am barbat dansa i-a spus
Stiu i-a zis blandul Iisus :/

11. Cinci avusi, pe care-l ai
Nu-i barbatul tau, asa-i?
/: Doamne cum de nimeresti
Tu pe semnele prorocesti :/

12. Stiu, ca va veni in lume Mesia,
Iisus anume
/: Care multe ne-a-nvata
Nu esti Tu Iisus cumva? :/

13. Domnul, bland la ea priveste
Eu sunt Cel care-ti vorbeste
/: Atunci vasul ea l-a lasat
Si-n cetate-a alergat :/

14. Pe toti citi ii intalneste
Despre Iisus le vorbeste
/: Doamne da-ne apa Ta
Da-ne-mparatia Ta :/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dorim ca acest blog să fie un spaţiu al discuţiilor civilizate, al comentariilor de bun simţ. Nerespectarea acestei minime rugăminţi va duce la ştergerea comentariilor, fără avertisment şi fără explicaţii. Vă mulţumim anticipat!